loading...
❤ رمــانـی ها ❤
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مرضیه در تاریخ 1392/05/08 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم عزیزم میتونم نویسنده ی این وبت باشم تو انتقال مطالبم کمکت میکنم میشه ؟
پاسخ : اره گلم اما تا 400 تا موضوع بیشتر نمیشه گذاشت میخوام ببرم لوکس بلاگ

این نظر توسط مرضیه در تاریخ 1392/05/08 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

باشه عزیزم
پاسخ : ممنون از کارت

این نظر توسط مرضیه در تاریخ 1392/05/08 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

ن نمیشه یه فکر دیگه میکنم
پاسخ : فقط هکر میخواد

این نظر توسط مرضیه در تاریخ 1392/05/08 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

باران جان من بیا فهمیدم تروخدا جواب بده
پاسخ : چی رو؟

این نظر توسط مرضیه در تاریخ 1392/05/08 و 20:02 دقیقه ارسال شده است

باران بدو بدو فهمیدم
پاسخ : کجا بیام؟

این نظر توسط yasi در تاریخ 1392/05/08 و 19:44 دقیقه ارسال شده است

وای.....الان وقت کردم رفتم تو سایت واقعا بهم ریخته....

این نظر توسط مرضیه در تاریخ 1392/05/08 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

رمز نویسنده ها رو داری که ؟
پاسخ : یه چندتا رو

این نظر توسط yasi در تاریخ 1392/05/08 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

سلام باران جونم یاسمنم اخ این چ بلاییه سر سایت اومده گلم ناراحت نباش ما که پشتتیم ...گلم حل میشه اجی من دلم روشن. شکلکشکلک
پاسخ : نمیدونم.ایشالله

این نظر توسط الهام در تاریخ 1392/05/08 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

باران جون این بی پناه کیه؟چرا تمام مطالب تو به اسم اونه؟شکلکشکلک
پاسخ : نمیدونم.

این نظر توسط morvarid در تاریخ 1392/05/08 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

Mishe behem password bedi?
Of az dirooz degh kardam bekhoda
پاسخ : رمز با نام کاربری دلخواهتو ایمیل کن برام


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به همه ی دوستای رمانی!!!!امیدوارم از وب و رمانا لذت ببرین!!منبع بیشتر رمانا از سایت نودوهشتیا،رمان خانه،رمان دوستان و.... هستش!!گفتم بدونین!!!راستی عکسای بعضی از شخصیتای رمانا اگه پیدا کردم براتون میذام!!!یه سری چیزا درباره ی رمانا بدونین برین قسمت اطلاع رسانی!!!!خوب دیگه برین سر وقت رمانا!!!!! درضمن کسایی که کپی میکنین بی زحمت با ذکر منبع باشه!!.. رمان هاي اين وبلاگ نوشته ي كاربران عزيز سايت نودوهـــشتيا است. وهمين جا از همشون تشكرميكنم.... به خاطر اينكه شما از ماخبر داشته باشيد بهتره همه ايميل منو داشته باشيد.... elahenaz567@yahoo.com حرف و گفته يا سوالي بود درخدمتم.... مدیریت :faeze(بارانــــ)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره این جا؟
    چرا نظر نمیدین؟؟
    دختری یا پسر؟؟
    سن خواننده های وب؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 1,715
  • بازدید کلی : 165,025
  • کدهای اختصاصی
    Online User ماهان سورف